info@strategy.cz 723 858 165
subHeadImg.png

Naše články

Kterým směrem se bude ubírat marketing v roce 2014?

Hlavním trendem, který nastoupil již před několika lety a má každým rokem stoupající tendenci, je ubývání preferencí známých značek!

Číst dál...

Zveřejněno 3. leden 2014
img

Marketingový plán přinese vaší firmě řád a prosperitu

Blíží se konec roku a přichází čas na to, aby se malé a střední firmy zaměřily na marketingové plány pro rok následující. Je s podivem, kolik tuzemských firem marketingové plány a strategické plánování neřeší v domnění, že jsou příliš malé na to, aby je vůbec potřebovaly. A to je velká chyba. Bez plánů se vaše manažerská práce stane chaotickou a nepřehlednou a očekávané výsledky se nedostaví. A to přece není váš cíl. Tím by mělo být zvyšovat každým rokem obrat, kvalitu a počet odběratelů i spokojenost zákazníků.

Číst dál...

Zveřejněno 3. leden 2013
img

Bez kvalitního marketingu a strategického designu nelze velkým firmám konkurovat

Podle aktuálních informací České kapitálové informační agentury hrozí každé páté firmě v České republice krach. V červnu roku 2010 odstartoval nový projekt s názvem Marketing+Design, který si klade za cíl přinášet českým firmám řešení existenčních problémů v době krize, ale i mimo ni. Projekt založily dvě úspěšné ženy, marketingová manažerka Tereza Svobodová spolu s manažerkou strategického designu Klárou Voborníkovou. Obě se shodují na tom, že jedním z největších problémů malých a středních českých firem je jejich nedostatečná informovanost v oblasti strategického marketingu a designu.

Číst dál...

Zveřejněno 3. leden 2013
img

Bez on-line prezentace se dnes již neobejdete

V tomto díle našeho seriálu se zaměřím na internetové prezentace – weby v rámci firemní identity a inovace firem. V dnešní době, kdy se používání internetu stalo samozřejmostí, je on-line prezentace firmy nezbytnou součástí marketingových aktivit každé firmy

Číst dál...

Zveřejněno 23. květen 2012
img

Inovace produktů pomohou vašemu exportu

Děkuji za mnoho ohlasů a otázek k minulému tématu týkajícího se inovací. je vidět, že vás inovace zajímají a ve svých firmách se zaobíráte myšlenkami na jejich zavedení. rozhodla jsem se proto k inovacím vrátit a v tomto svém textu vám představit hlavní body inovací v rámci konkurenceschopnosti českých firem. zaměřím se především na firmy výrobní.

Číst dál...

Zveřejněno 1. duben 2012
img

Podpora prodeje probudí aktivní zájem vašich zákazníků

V dnešním dílu našeho seriálu se zaměřím na podporu prodeje z pohledu malých a středních firem. za podporu prodeje lze považovat především krátkodobé obchodní nabídky a impulzy, které spotřebitele či odběratele stimulují k výhodnějšímu a okamžitému nákupu výrobku či služby. rozdíl mezi reklamou a podporou prodeje spočívá v tom, že reklama udává spotřebiteli důvody, proč si výrobek či službu koupit kdykoliv, zatímco podpora prodeje akcentuje důvody, proč si výrobek či službu koupit právě teď.

Číst dál...

Zveřejněno 1. březen 2012

Rychlý kontakt

Strategy.cz
Pražská 636
252 41 Dolní Břežany
Česká republika
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
telefon: +420 257 911 257
mobil: +420 605 187 004
fax: +420 257 911 111
© 2012 Strategy, All rights reserved