info@strategy.cz 723 858 165
subHeadImg.png

Odpovědi a nejčastější dotazy

  • Naše firma expanduje převážně do zahraničí. Kdybychom chtěli oslovit i český trh, pomůžou nám v tom vaše služby?

    Ano. Firma MARKETING STRATEGY zrealizuje od návrhů po výrobu nejen kvalitní a konkurenceschopný design firmy a produktu, ale najde Vám i nové obchodní kanály, vytvoří poptávku po nabízeném zboží či službách, najde a osloví potencionální zákazníky, zrealizuje inzerci a další cílenou propagaci produktů. MARKETING STRATEGY Vám zajistí kompletní realizaci marketingových a designérských služeb.

  • Vyvážíme úspěšně do zahraničí, ale na českém trhu nejsme schopni prorazit v našem oboru s ohledem na konkurenci z Číny, Vietnamu a Indie. Je i přesto pro nás na trhu místo?

    Na trhu je místo vždy. Výše jmenované země k nám většinou dovážejí zboží zaměřené na určitého koncového zákazníka. MARKETING STRATEGY Vám pomůže najít takového koncového zákazníka, kterého konkurence neoslovuje, nebo mu nabízí produkty, které pro něj nejsou vyhovující. Poptávka je na trhu vždy, jen je potřeba ji najít, zanalyzovat a vytvořit produkt přímo na její míru. Jedna z velkých výhod strategických služeb MARKETING STRATEGY je realizace kompletní strategie marketingu a designu s cílem zvýšení poptávky po zboží. Od analýzy a průzkumu trhu, přes atraktivní design značky a obalu po cílenou propagaci výrobků na trhu.

  • Naše firma vyrábí produkty, které jsou kvalitní, ale konkurence má mnohaleté zkušenosti, kapitál a sílu nadnárodní společnosti. Jak jim můžeme konkurovat?

    Mnoha způsoby. MARKETING STRATEGY Vám v tomto problému pomůže tím, že připraví analýzu Vaší konkurence a koncového zákazníka. Pomůže Vašemu produktu najít vlastní obchodní pozici, komunikaci a výhody, které můžete zákazníkům nabídnout. MARKETING STRATEGY Vám také zajistí realizaci designu produktové značky, obalů a kompletní prezentace. Zajistí propagaci Vašeho produktu tak, aby vznikla poptávka a tím došlo ke zvýšení obratu. 

  • Mám nyní jiné priority investic. Musím investovat do nových strojů, zaplatit zaměstnancům atd. Kde mám vzít další peníze na investici do marketingu a designu?

    Vše záleží na prioritách, které si zvolíte a jejich načasování. Když budete mít nové stroje a nebude poptávka po zboží, nebudete mít na strojích co vyrábět. Ale nemyslíme tím, abyste nekupovali nové stroje. I to je investice, která přinese firmě prosperitu, pokud je naplánovaná chytře. Jde jen o zvolení správného pořadí priorit, aby vše na sebe efektivně navazovalo. Investice do marketingu je dnes součástí řízení firmy a bez marketingu to prostě nefunguje. Jen je důležité použít finanční prostředky tak, aby došlo ke zvýšení obratu a ne k jeho stagnaci. V tom Vám můžeme být nápomocni.

  • Je to už nějakou dobu, kdy jsme zkusili služeb marketingu v naší firmě využít. Ale nepodařilo se nám dosáhnout žádného výsledku. V čem je váš marketing lepší?

    S Vašim názorem se setkáváme častěji a chápeme Vaši nedůvěru. Možná, že špatné zkušenosti z minulých let a nestrategické investice do marketingu a designu v minulosti způsobily, že některé české firmy zanevřely na marketing a design. Význam marketingu a designu poznáte například podle toho, když se podíváte na úspěšné konkurenční firmy ve Vašem oboru: jak vypadají navenek, jak komunikují se zákazníkem, jak vypadají jejich výrobky, jakým způsobem prodávají a jak ovlivňují prodej a tím i zisk firmy. To je jen pár bodů ze všech, které řeší náš marketing a s ním spojený design. Pošlete poptávku nebo žádost o osobní schůzku a dozvíte se víc přímo pro Vaši firmu.

  • Nikdy jsme v naší firmě marketing neřešili a ani jej neumíme využít? Je marketing určen i pro nás?

    Samozřejmě. Je přesně pro Vás. Každá firma se svými produkty a službami, které poskytuje, je specifická. Každá má své vlastní problémy, ale zároveň má i potenciál najít na trhu svou vlastní obchodní pozici, kterou bude posilovat a zvyšovat svůj zisk. Bez marketingu to ale bohužel nejde. Nemyslím si, že nový vzhled výrobku zvýší poptávku po zboží a zvedne obrat. MARKETING STRATEGY nevytváří jen nový vzhled výrobku, jestli se ptáte na tohle. Určitě Vám poptávku po výrobku nezvýší jen jeho nový vzhled. Je potřeba se na produkt podívat z více stran a změnit třeba i recepturu, vzhled či celkový design výrobku. A co vlastně design výrobku obnáší? Je to komplexní řešení – design strategie, značka produktu, vzhled obalu, funkčnost produktu, zacílení na danou kupující skupinu a také ohled na to, kde bude produkt prodáván, jak bude prezentován apod. Tato komplexní marketingová analýza a strategický design pak zvýší prodejnost Vašeho produktu. I tady je důležitá spolupráce marketingu a designu na realizaci obchodní strategie produktu.

  • Jaký je rozdíl mezi běžným designem a strategickým designem? A jaké výhody má strategický design pro moji firmu a produkt?

    Design se věnuje tvorbě atraktivního firemního a produktového designu. Strategický design spojuje atraktivitu a kreativitu designu s funkčností designu v tržním prostředí. To je důležité pro úspěšné směřování produktu k zákazníkům. Pro strategický design je důležité, aby firemní a produktový design odpovídal zaměření firmy či produktu na trhu, byl atraktivní pro cílové zákazníky, zvyšoval poptávku po zboží a konkurenceschopnost. Výhodou takového designu je, že umožňuje budovat firemní a produktovou značku s obchodní hodnotou. Také umožňuje účinně propojit propagaci firmy a produktu s marketingovou strategií. MARKETING STRATEGY nabízí strategický design firemních a produktových značek, design obalů a obalových kolekcí, design firemních a produktových prezentací: katalogy, webové prezentace, inzerce atd.

  • Proč je strategický design důležitý a může design pracovat za mne?

    Mnoho firem dělá tu chybu, že si design zajišťuje u klasického grafika či DTP studia. Design Vašeho produktu nebo firemní prezentace je často tím jediným, s čím se zákazník setkává například v obchodě nebo na internetu. Zde se rozhoduje, zda se zákazník rozhodne přímo nakoupit nebo zatelefonovat do Vaší firmy a uskutečnit obchod. Je přirozené, že zákazník před nákupem produktu nebo služby zvažuje jejich solidnost, kvality a prospěšnost, ale i výhodnost konkurenčních produktů. Tento proces probíhá často ve chvíli, kdy nejste osobně přítomni, abyste mohli mít vliv na zákazníkovo rozhodnutí o koupi. Design tak funguje jako zprostředkovatel informací pro zákazníky a pracuje za Vás. Je Vaším obchodním zástupcem. Například v podobě obalu výrobku v obchodě, inzerce, webové prezentace nebo internetového obchodu. MARKETING STRATEGY se zabývá tvorbou produktového a firemního designu se zaměřením na fungování v tržním prostředí. 

  • Mám výrobní firmu a po mém zboží je poptávka. Ta je ale rok od roku nižší a to díky silné konkurencí. Jak mi může pomoci vaše firma?

    Snížené poptávky po zboží, snižující se obrat nebo větší výrobní kapacity, které je možné ještě naplnit, to vše řeší MARKETING STRATEGY. Důvodů může být mnoho, ale i to Vám pomůžeme vyhodnotit a vyřešit. Jeden z problémů, se kterým se setkáváme, je zastaralý vzhled výrobků a stárnutí odběratelů, kteří mění s věkem své priority. Důležité je, aby si firma přiznala, že její zákazníci mizí a hledala nové, kteří mají již jiný vkus či priority nákupu a jejich požadavkům se přizpůsobila. Ale důvodů může být více. Nejdříve potřebujeme vědět, co vyrábíte, nebo které služby nabízíte a komu. Pošlete proto upřesňující poptávku, nebo žádost o osobní schůzku a dozvíte se víc přímo pro Vaši firmu.

  • Děláme zajímavé výrobky, používáme nové technologie, ale nemáme odbyt. Co s tím?

    Jedna věc je vyrábět kvalitní a zajímavé výrobky, druhá věc je dát o nich vědět. Mnoho firem dělá tu chybu, že neukazují zákazníkům, co všechno umí nebo prodávají. Zákazník má dnes velký výběr a konkurence stále přichází na trh s dalšími novinkami. Proto je důležité informovat zákazníky o svých výrobcích a také umět prodat jejich kvality. Snižujete tak riziko, že zákazníci nakoupí u Vaší konkurence. MARKETING STRATEGY řeší i otázky informovanosti zákazníků, vytváří poptávku po Vašem zboží či službách.

  • Jsme firma schopná vyrobit jakékoliv zboží v našem oboru, které by zákazník chtěl. Ale jak zjistit, které zboží by to mělo být a co by se nejvíce prodávalo?

    Toto je jeden z důležitých kroků k navýšení tržeb. MARKETING STRATEGY řeší tvorbu nového produktu na míru poptávce trhu. Analýzou a průzkumem trhu ve Vašem oboru jsme schopni Vám připravit kompletní druh, název a vzhled konkrétního výrobku, vytvořit novou značku a design obalu produktu. Sjednejte si nezávaznou osobní schůzku a dozvíte se víc přímo pro Vaši firmu.

  • Pracuji v oboru již několik desítek let, naše firma vždy obstála v konkurenci, ale s krizí nám nastaly problémy ve snižující se poptávce. Co s tím?

    Není to jen otázka krize. Málo firem na našem trhu investuje do marketingu a designu. České firmy tento obor podcenily a nyní, když přišla krize, se tento problém více zviditelnil. Podívejte se nestranně na velké zahraniční firmy ve Vašem oboru, jak vypadají navenek, jak komunikují se zákazníkem, jak vypadají jejich výrobky, které prezentují na trhu. Vy se musíte pokusit být lepší. MARKETING STRATEGY chce toto změnit, nabízí českým firmám marketing, strategii a design v balíčku, který umožní českým firmám efektivně komunikovat na trhu a to za nižší finanční náklady než nadnárodní firmy. Do našich služeb investujete podle vašich možností a priorit. 

  • Vyrábíme kvalitní výrobky, používáme nové technologie, ale stále je konkurence před námi. Ale ne kvalitou, ale cenou, na kterou se my při našich nákladech nedostaneme. Co s tím? 

    Asi mluvíte o výrobcích z asijských a rozvojových států, kterým je těžké konkurovat. Nyní je česká výroba na rozcestí. Lidé už měli možnost vyzkoušet dovážené zboží z Asie, zjistili plusy a mínusy těchto produktů, například výhodou je cena, nevýhodou často nízká kvalita, použité materiály, výrobky bez atestace apod. Proto přichází čas na poptávku po českém zboží a výrobcích. Každá skupina zákazníků je jiná. Jedna skupina hledí převážně na cenu a nezajímá ji kvalita. Další chce za své o něco vyšší peníze i vyšší kvalitu a je tu i skupina, která dá vysoké finanční částky za vysokou kvalitu. Důležité je najít si svého zákazníka a tomu Váš produkt nabídnout – vytvořit po něm poptávku. To řeší strategický marketing a služby na míru MARKETING STRATEGY. 

  • Jak mi může v mém oboru (např. těžký průmysl) pomoci design a marketing?

    I Váš obor potřebuje tyto výše zmiňované disciplíny. Průmyslový design Vám může dokonce vyřešit dílčí problémy s výrobou, logistikou apod. Marketing Vás odliší od konkurence, najde nové obchodní cesty a nasměruje Vás. Každý má konkurenci a každý chce zvyšovat svůj obrat a zisky, takže MARKETING STRATEGY je vhodný i pro Vaši firmu.

  • Může mi nový design a nová firemní identita pomoci nějak uvnitř firmy?

    Právě jste zmínil další z výhod služeb MARKETING STRATEGY. Je to u všech firem stejné. Jakmile změníte identitu firmy – firemní komunikaci, design apod., zaměstnanci si toho samozřejmě všimnou a podle toho, jak je design vytvořen, jak působí na okolí, tak působí i na zaměstnance. Firemní image pomáhá při změnách a budování sebevědomí uvnitř firmy. Firma, která buduje svou značku a image, zvyšuje sebevědomí i svým zaměstnancům, atraktivní prostředí motivuje zaměstnance k lepším a vyšším výkonům. Další výhodou designu je, že umožňuje firmě vytvoření přehledné prezentace služeb a produktů, která usnadňuje orientaci zaměstnanců ve firemní nabídce a tím pomáhá efektivní komunikaci se zákazníky. 

  • Nemáme výrobu, jsme firma, která nabízí služby. Jsou i pro nás vaše služby?

    Samozřejmě. MARKETING STRATEGY pracuje pro všechny firmy, ať je jejich činností výroba nebo služby. I služby musí zákazníka zaujmout, musí nabízet to, co trh potřebuje. Služby také potřebují najít svou poptávku a svého koncového zákazníka. 

  • Marketing a design již v naší firmě využíváme. Chceme také začít využívat služeb vaší firmy. Jak na to?

    Jednoduše. Vyberte si z nabídky jednotlivých služeb, nebo nás oslovte mailem. Spojí se s vámi náš marketingový specialista a domluví další postup. Vždy je na začátku dobrá nezávazná osobní schůzka, kde zjistíte informace o naší nabídce a specialista se může zaměřit přímo na vaše potřeby a poptávku.

  • Jak vlastně vaše firma funguje a co musím udělat, abych mohl začít spolupráci?

    Je to jednoduché. Vyberte si z nabídky jednotlivých služeb, nebo nám pošlete jen mail, že máte o služby zájem. My se vám obratem ozveme a domluvíme s vámi možnosti postupu spolupráce. Nezapomeňte, že s marketingem se dá začít i s malou částkou, a až po viditelných výsledcích se rozhodnout pro kompletní strategii či marketingový plán.

    Postup realizace marketingu a designu ve Vaší firmě:

    1. Na začátku je nezávazná osobní schůzka. Než začneme realizovat jednotlivé služby, potřebujeme vědět základní informace o Vaší firmě, produktech, službách a o Vašich představách. 
    2. Připravíme Vám plán realizace. 
    3. Zajistíme kompletní realizaci služeb pro Vaši firmu. Nijak Vás to nezatíží a budete mít nad celou realizací kontrolu.
  • Máme obchodní oddělení, ale protože je velká konkurence, je pro obchodní oddělení problém nasmlouvat nové zákazníky. Co s tím?

    I tím se zabývá MARKETING STRATEGY. V mnoha firmách se stále řeší tento problém s kvalitními obchodními zástupci či celým obchodním oddělením. Většina argumentů je, že firma nemá finanční prostředky na ohodnocení kvalitních obchodních zástupců. To ale není hlavní problém, problémem je systém motivace. MARKETING STRATEGY nabízí tvorbu motivačního programu tak, aby firma platila jen v případě, že obchodní zástupce na sebe vydělá a také motivace, která přispívá ke zkvalitnění práce a pracovního nasazení obchodních zástupců. Další důležitou složkou je školení. Investice do školení obchodního oddělení je nutností, zvyšuje informovanost zaměstnanců v prodávaném sortimentu, zlepšuje kvalifikaci a obchodní strategii zástupců. 

  • Jak může pomoci obchodní oddělení vyhledávání nových zákazníků?

    Náplní prodejce není vyhledávání potenciálních zákazníků. To je úkolem dobrého marketingového programu. Jeho cílem by mělo být dosáhnout toho, aby se potenciální zákazníci sami zajímali o Vaše zboží či služby. MARKETING STRATEGY řeší i otázku komunikace s novými zákazníky. Marketingových nástrojů, které pomáhají při oslovování nových zákazníku, je mnoho. Ve chvíli, kdy firmu kontaktuje nový zákazník, nastupuje obchodní oddělení – prodejce.

Další otázky a dotazy můžete posílat přímo na adresu marketingového specialisty: Tereza Svobodová, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Rychlý kontakt

Strategy.cz
Pražská 636
252 41 Dolní Břežany
Česká republika
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
telefon: +420 257 911 257
mobil: +420 605 187 004
fax: +420 257 911 111
© 2012 Strategy, All rights reserved