info@strategy.cz 723 858 165
subHeadImg.png

Reference

Amylon.cz

Marketing Strategy web Amylon Marketing Strategy web Amylon Marketing Strategy web Amylon Marketing Strategy web Amylon

Každý web děláme na základě marketingové strategie, aby přesně odpovídal potřebám firmy. V tomto případě bylo potřeba inovovat web tak, aby odpovídal velikosti, strategii a komunikaci firmy se svými zákazníky, ať už z řad odběratelů, tak s koncovými zákazníky. Proto byl web rozdělen na několik částí, které se vzájemně respektují. Každý návštěvník hned ví, kde najde potřebné informace a co ho zajímá. Sekce recepty má tak velký úspěch, že se přenesla i do facebookové komunikace a na internetové portály. Tyto změny pomohly firmě hned v prvním kvartálu ke zvýšení návštěvnosti webu, zvýšení povědomí zákazníků o kompletním sortimentu firmy a také přinesl nové zakázky. Dnes má web návštěvnost přes 5000 uživatelů měsíčně a toto číslo stále stoupá. Také se můžeme pochlubit oceněním WEB ROKU v sortimentu potravinářských firem.

Zaujalo Vás naše řešení? Kontaktujte nás!

Kontaktní formulář

Jméno
Email
Telefon
Předmět
Vaše zpráva

Kategorie

Řekli o nás

Po navázaní spolupráce se slečnou Svobodovou jsme po několika letech tápání a omylů konečně stanovili účinnou marketingovou strategii. Na počátku roku jsme si stanovili pevný marketingový plán, kde jsme si vytýčili počet nově uvedených výrobků na trh, cestu jejich marketingové podpory, prezentaci firmy vůči našim zákazníkům a široké veřejnosti. Kompletně jsme změnili naše webové stránky jak v konvenci tak i v BIO programu a aktivně jsme zapojili širokou veřejnost do komunikace s námi prostřednictvím Facebooku. Vzájemná spolupráce vedla k výraznému zvýšení návštěvnosti našich webů, zvýšení povědomí o značce Amylon a tím zvýšené poptávce po výrobcích pod naší značkou. Dosažené dobrý výsledky vedou k rozhodnutí o dalším rozšíření marketingové spolupráce, např. redisignem obalů atd.

Ing. Vladimír Zeman
ředitel společnosti Amylon

© 2012 Strategy, All rights reserved