info@strategy.cz 723 858 165
subHeadImg.png

Reference

Amylon.cz

Marketing Strategy web Amylon Marketing Strategy web Amylon Marketing Strategy web Amylon Marketing Strategy web Amylon

Každý web děláme na základě marketingové strategie, aby přesně odpovídal potřebám firmy. V tomto případě bylo potřeba inovovat web tak, aby odpovídal velikosti, strategii a komunikaci firmy se svými zákazníky, ať už z řad odběratelů, tak s koncovými zákazníky. Proto byl web rozdělen na několik částí, které se vzájemně respektují. Každý návštěvník hned ví, kde najde potřebné informace a co ho zajímá. Sekce recepty má tak velký úspěch, že se přenesla i do facebookové komunikace a na internetové portály. Tyto změny pomohly firmě hned v prvním kvartálu ke zvýšení návštěvnosti webu, zvýšení povědomí zákazníků o kompletním sortimentu firmy a také přinesl nové zakázky. Dnes má web návštěvnost přes 5000 uživatelů měsíčně a toto číslo stále stoupá. Také se můžeme pochlubit oceněním WEB ROKU v sortimentu potravinářských firem.

Zaujalo Vás naše řešení? Kontaktujte nás!

Kontaktní formulář

Jméno
Email
Telefon
Předmět
Vaše zpráva

Kategorie

Řekli o nás

Navázáním spolupráce s firmou Strategy se naše firma rozhodla významně vylepšit svou marketingovou strategii a komunikaci se svými koncovými zákazníky. Již po roce intenzivní spolupráce je vidět zásadní posun v prezentaci našich výrobků, a to jak v rámci nového designu značek PROPOOL, PROBAZEN a RESISTIN, včetně nových webových prezentací, tak při komunikaci se zákazníky různými komunikačními kanály nebo při firemní prezentaci na německém veletrhu Interbad.
Věříme, že změna v marketingové strategii učiněná v jubilejní 20. rok historie firmy a navázání dlouhodobé spolupráce s firmou Strategy, je tou správnou investicí do budoucnosti, která přispěje k rozvoji firmy.

Ing. Jan Kroupa, Ph.D.
jednatel firmy PROXIM s.r.o.

© 2012 Strategy, All rights reserved