info@strategy.cz 723 858 165
subHeadImg.png

Reference

Firemní identita a design

Firemní polep vozu

Polep firemního vozu je součást firemní identity a značky bioproduktů a konvenční řady českého výrobce.

Číst dál...

Amylon.cz

Každá firemní identita je realizována na základě přesně dané marketingové strategie.

Detail reference

Oslava 100 let firmy vizuál, včetně zajištění akce

img

Firma Amylon, a.s. patří k nejstarším českým firmám v Evropě. V roce 2012 oslavila 100 let a my jsme byli při tom. Měli jsme tu čest připravit firmě kompletní vizuál celé oslavy, podílet se na programu, koncepci a celkové realizaci.

Detail reference

Corporate identity Interiéry Voráč

img

Interiéry Voráč dlouhodobě působí v oblasti nábytku na míru se specializací na kuchyně. Na základě potřeby nového a moderního image firmy vzniklo komplexní řešení,

Detail reference

Corporate identity Druchema

img

Firma Druchema působí v oblasti chemické výroby. Realizace: marketingová strategie prezentace Druchemy a její realizace. Design strategie Druchemy, značka, corporate design, webové stránky, katalog, auta, venkovní reklama.

Detail reference

Produktová identita EKOL

Inovace značky Ekol a její identity měla více omezení, ale i ty byly vyřešeny. Vytvořili jsme značce koncept a styl pro další fungování produktu na trhu

Číst dál...

Zaujalo Vás naše řešení? Kontaktujte nás!

Kontaktní formulář

Jméno
Email
Telefon
Předmět
Vaše zpráva

Kategorie

Řekli o nás

Po navázaní spolupráce se slečnou Svobodovou jsme po několika letech tápání a omylů konečně stanovili účinnou marketingovou strategii. Na počátku roku jsme si stanovili pevný marketingový plán, kde jsme si vytýčili počet nově uvedených výrobků na trh, cestu jejich marketingové podpory, prezentaci firmy vůči našim zákazníkům a široké veřejnosti. Kompletně jsme změnili naše webové stránky jak v konvenci tak i v BIO programu a aktivně jsme zapojili širokou veřejnost do komunikace s námi prostřednictvím Facebooku. Vzájemná spolupráce vedla k výraznému zvýšení návštěvnosti našich webů, zvýšení povědomí o značce Amylon a tím zvýšené poptávce po výrobcích pod naší značkou. Dosažené dobrý výsledky vedou k rozhodnutí o dalším rozšíření marketingové spolupráce, např. redisignem obalů atd.

Ing. Vladimír Zeman
ředitel společnosti Amylon

© 2012 Strategy, All rights reserved